Nordia

DRIFTSTATUS HOS NORDIA PAYMENT


Publisert: 16.03.2020

Nordia Payment jobber for å opprettholde en så normal drift som mulig, i en høyst unormal situasjon. Vi tar vår del i den største nasjonale dugnaden landet vårt har sett i moderne tid ift. Koronasmitte og risiko. 
 


Vi, som mange andre bedrifter, har dessverre måttet gå til det skritt å permittere en del ansatte helt eller delvis. Dog har vi en del ansatte i drift.

Nordia Payment er som vanlig tilgjengelig på både telefon og mail iht. våre åpningstider.
  • Sentralbord: 22 62 70 60
  • Support: 22 62 70 62
  • Salg: Terje, Pål, Jan og Einar – se: https://www.nordiapay.no/kontakt for direktenr.
 
Som en konsekvens av dagens situasjon i landet, tar Nordia Payment sin del av samfunnsansvaret. De ansatte er godt ivaretatt, og vi har innført gode smittevernsrutiner på alle våre kontorer som er i drift og mange er også flyttet til hjemmekontor.

Vårt mål er å holde hjulene i gang, slik at du som kunde har en trygg partner å lene deg på.
Vi gjør det vi kan for å opprettholde normal drift, kunne bistå våre kunder og kunne gi deg som kunde den service du fortjener.
 

Videre oppfordrer vi i Nordia Payment alle våre kunder til å la dine kunder betale "kontaktløst" eller "Tæpping", med kort eller mobiltelefon for å begrense noe av smittefaren vedr. Koronaviruset (der dette er mulig).

En måte å begrense noe av smittefaren ift. Korona-viruset når du er ute å handler, er at du som kunde oppfordrer dine kunder til å "Tæppe" / betale kontaktøst enten med kort eller via mobiltelefonen. Kort eller mobiltelefon holdes over displayet/skjermen på betalingsterminalen.
Har du ikke aktivert kontaktløst betaling/NFC på din betalingsterminal, er det bare å ta kontakt med oss!