Nordia

NORDIA SUPPORT 365

Nordia Support besvarer de aller fleste spørsmål du måtte ha; tekniske spørsmål og/eller problemer, feilmeldinger, service, support, reparasjon av din betalingsterminal. Vår support har åpent alle dager - hele året!

kundeservice support 3304
Support
NORDIA TEKNISK SUPPORT
Nordia Teknisk Support har åpent alle dager - 24/7!
Her behandler vi spørsmål vedr. terminal-problemer, feilkoder, funksjoner, brukerstøtte m.m.

 
TELEFON: 22 62 70 62
PDF
LAST NED INFORMASJON
pdfHvordan komme igang
pdficon-country english united kingdomQuick Guide (NO, SE, DK, FI, ENG)
pdfBrukerveiledning for stasjonære (iCT250 / iPP350) og mobile terminaler (iWL250G og iWL250B)
pdfBruksanvisning för stationär (iCT250), integrerad (iPP350) ock mobil terminal (iWL250G ock iWL250B)
pdfBrugervejledning for Countertop (iCT250), Integration (iPP350) og Mobile terminaler (iWL250G og iWL250B)
pdficon-country english united kingdomUserGuide for Countertop (iCT250), Integrated (iPP350) and Mobile terminals (iWL250G og iWL250B)
pdfHvordan forebygg og/eller stoppe kortmisbruk
Ofte Stilte Spørsmål
Ved å gå inn på siden Ofte Stilte Spørsmål, vil du finne mange svar på ting du lurer på!


Hva innebærer Teknisk Support
  • Veiledning ved tekniske problemer med betalingsterminal
  • Service, erstatningsterminal, innsendelse m.m.
  • Generell brukerveiledning, som tips og råd i bruk av betalingsterminalens ulike fuksjoner (eks.vis det å legge inn 'Automatisk avstemming', 'Hva gjør jeg når X-inntraff', 'Endring av kvitteringstekst, m.m.)
 

Før du ringer
  • Gjør deg kjent med betalingsterminalen – utstyret generelt og dets forskjellige funksjoner og deler
  • Sjekk at alle kontakter og ledninger sitter der de skal (er koblet til/er koblet riktig til)
  • Orienter deg om hvor det øvrige utstyret til betalingsterminalen er plassert i lokalet (router, modem, switch, konverter) samt nettverkskontakt(er)
  • Ha ditt kjøpsmannskort for hånden
  • Ha Baxnummer (6 siffer) eller Terminalnummeret (Terminal-ID – 8 siffer) for hånden. Terminalnummeret står skrevet på alle kvitteringer fra betalingsterminalen eller kassesystemet; eks.; BAX: 12345678 – 987654
  • Ta vare på kvittering med feilmelding (gjør det enklere ved support-henvendelser)


Et viktig tips
Alle som har eller som bestiller en betalingsterminal, må ha en såkalt Brukersteds-/Oppgjørsavtale med virksomhetens bankforbindelse – en avtale om håndtering av oppgjør/transaksjoner.

Ved førstegangsbestilling vil du motta en slik avtale fra din bankforbindelse (eller evt. fra Nordia) - Husk at denne avtalen må signeres og returneres din bankforbindelse (så fort som mulig etter mottak) før terminalen kan konfigureres og tas i bruk. Videre at det er vedkommende med signaturrett i selskapet som signerer denne!

En brukerstedsavtale i banken din koster ca. kr. 140,00 pr. måned. Du belastes mellom kr. 0,10 - 0,20 pr. transaksjon som gjennomføres på din betalingsterminal. Etableringskostnad for brukerstedsavtale/oppgjørsavtale og omkostningene belastes oppgjørskontoen din i banken.

De ulike prisene/tjenesten kan variere fra bank til bank.
KONTAKTSKJEMA