Samtykke for bruk av cookies

Vi benytter cookies til å samle og behandle opplysninger av din bruk av nettstedet for å forbedre brukeropplevelse, og for å vise deg relevant markedsføring på andre nettsteder, som Google, Bing, Facebook, LinkedIn og Youtube.
 
Godta
Avslå
Innstillinger
Nordia

NORDIA SUPPORT 365

Nordia Support besvarer de aller fleste spørsmål du måtte ha; tekniske spørsmål og/eller problemer, feilmeldinger, service, support, reparasjon av din betalingsterminal. Vår support har åpent alle dager - hele året!

kundeservice support 3304
Support
NORDIA TEKNISK SUPPORT
nordia-payment-support-iiNordia Teknisk Support har åpent alle dager - 24/7!
Her behandler vi det du måtte lurer av spørsmål vedr. betalingsterminal: teniske problemer, feilkoder, funksjoner, brukerstøtte m.m.
TELEFON: 22 62 70 62
PDF
LAST NED INFORMASJON
pdfHvordan forebygg og/eller stoppe kortmisbruk
Teller_Stopp-Kortsvindel
Ofte Stilte Spørsmål
Ved å gå inn på siden Ofte Stilte Spørsmål, vil du finne mange svar på ting du lurer på!


Hva innebærer Teknisk Support
  • Veiledning ved tekniske problemer med betalingsterminal
  • Service, erstatningsterminal, innsendelse m.m.
  • Generell brukerveiledning, som tips og råd i bruk av betalingsterminalens ulike fuksjoner (eks.vis det å legge inn 'Automatisk avstemming', 'Hva gjør jeg når X-inntraff', 'Endring av kvitteringstekst, m.m.)
 

Før du ringer
  • Gjør deg kjent med betalingsterminalen – utstyret generelt og dets forskjellige funksjoner og deler
  • Sjekk at alle kontakter og ledninger sitter der de skal (er koblet til/er koblet riktig til)
  • Orienter deg om hvor det øvrige utstyret til betalingsterminalen er plassert i lokalet (router, modem, switch, konverter) samt nettverkskontakt(er)
  • Ha ditt kjøpsmannskort for hånden
  • Ha Baxnummer (6 siffer) eller Terminalnummeret (Terminal-ID – 8 siffer) for hånden. Terminalnummeret står skrevet på alle kvitteringer fra betalingsterminalen eller kassesystemet; eks.; BAX: 12345678 – 987654
  • Ta vare på kvittering med feilmelding (gjør det enklere ved support-henvendelser)


Et viktig tips
Alle som har eller som bestiller en betalingsterminal, må ha en såkalt Brukersteds-/Oppgjørsavtale med virksomhetens bankforbindelse – en avtale om håndtering av oppgjør/transaksjoner.

Ved førstegangsbestilling vil du motta en slik avtale fra din bankforbindelse (eller evt. fra Nordia) - Husk at denne avtalen må signeres og returneres din bankforbindelse (så fort som mulig etter mottak) før terminalen kan konfigureres og tas i bruk. Videre at det er vedkommende med signaturrett i selskapet som signerer denne!

En brukerstedsavtale i banken din koster ca. kr. 140,00 pr. måned. Du belastes mellom kr. 0,10 - 0,20 pr. transaksjon som gjennomføres på din betalingsterminal. Etableringskostnad for brukerstedsavtale/oppgjørsavtale og omkostningene belastes oppgjørskontoen din i banken.

De ulike prisene/tjenesten kan variere fra bank til bank.
KONTAKTSKJEMA