RETUR AV VARER MED BANKAXEPT

Hvordan skal butikken løse 'retur av varer' når; kortbetaling er foretrukket betalingsmiddel, trenden er mindre og mindre kontanter i omløp og færre og færre kunder betaler kontant? Løsningen er «Vareretur via BankAxept»!
Retur av varer på BankAxept
Retur av varer når kunden bruker bankkort/ debetkort (BankAxept)
Kort dominerer som foretrukket betalingsmiddel. Trenden er mindre og mindre kontanter i omløp og kunder som betaler kontant når de handler blir bare færre og færre. Som en konsekvens av dette, har butikker i dag mindre kontanter tilgjengelig i kassepunktet.
Videre er det mange butikker i dag som bruker «deponering av vare» eller skal returnere en vare (mot kvittering), er det ikke uvanlig at butikken ikke har nok kontanter liggende i kassaskuffen til å gi kunden pengene tilbake.


Enkelt
Med tjenesten
«Vareretur via BankAxept» kan kunden sette inn kortet sitt i terminalen, og få pengene for BankAxept-kjøpet direkte tilbakeført til sin konto. Tjenesten styrker kontrollen av returnerte varer, reduserer kontanthåndtering og gjør vareretur enklere og mindre risikabelt for både butikkene og kundene.
 

Hvordan løser man denne problemstillingen?
Løsningen er «Vareretur via BankAxept». I slike tilfeller hvor kunden ønsker penger tilbake, løses dette enkelt ved: Kunden setter inn bankkortet (BankAxept-kort) sitt i betalingsterminalen, og dermed blir det aktuelle beløpet direkte overført til kundens konto.


Hva må jeg som butikk gjøre for å få denne tjenesten?
For å få tilgang til denne tjenesten må du som driver av butikken ha en avtale med BankAxpet om «Vareretur av varer på BankAxept». 

Du kan enten be oss i Nordia Payment om å bestille for deg eller at du selv kontakter BankAxept.


Fremgangsmåte for bestilling er som følgende:
  1. Trykk på følgende link: https://bankaxept.no/tjenester/vareretur
  2. Scroll ned til du kommer til: «Bestill vareretur» og klikk på linken
  3. Fyll deretter ut informasjon, og send inn skjema. Du vil da få beskjed når vareretur er aktivert

Priser fra BankAxept: 
https://bankaxept.no/priser


Alle våre nye betalingsterminaler har mulighet for «Vareretur via BankAxept»! Dersom du som kunde ønsker denne tjenesten, er det bare å ta kontakt med oss!
 
nfc sort-hvitt png
Alle våre betalingsterminaler benytter teknologi fra
nets logo pos rgb


Er det noe vi kan hjelpe deg med? Ring oss på telefon; Sentralbord, tlf.: 22 62 70 60 - Support, tlf.: 22 62 70 62, benytt vårt Kontaktskjema til høyre på siden eller send en E-post til: post@nordiapay.no
 
iCT250_Chip_3
iPP350_uten%20innsynsbeskytter_02
Kontakt oss i dag!