Moods_large-frontside_7875
Moods

Det er ikke så mange fargeklatter på tekstilhimmelen. Dog, det finnes noen få, og Mood of Norway er definitivt én av dem.

Nylig inngikk det kreative og fargeglade Retail Drift AS (nye Moods of Norway) kjedeavtale med det fremadstormende Nordia Payment om leveranse av nye betalingsterminaler.
 


Samarbeidet har nå vart i overkant av ett års tid og status var dermed på sin plass (syntes vi). Og konklusjonen er:
_____________________________________________________________________

Moods er meget godt fornøyd med avtalen. Terminalene fungerer som de skal, service og oppfølging fra Nordia har vært og er upåklagelig, sier IT-ansvarlig Kurt Sjøvold i Moods 
_____________________________________________________________________


Moods har i dag nærmere 20 butikker fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord, hvorav 14 brandstores i tillegg til outlets og øvrige utsalg. Etter oppkjøpet av Brandstad, har partene valgt å utvide avtalen til også å gjelde for et 20-talls Brandstad-butikker landet rundt – en leveranse som allerede er gjennomført til «Meget + i karakter».
 
Et annet pågående prosjekt, er en lojalitetsløsning for Moods med selskapet Prosessor i ryggen. Her er det snakk om bl.a. kundeklubb med identifisering av kunden via bankkortet. Dette er en fiffig løsning som rulles ut i løpet av første halvdel av 2017 og som partene har store forhåpninger til.
 
«Vi ser frem til å få en lojalitetsløsning på plass. Dette bidrar til å knytte kundene og Moods enda nærmere hverandre og med våre leverandører i bakhånd, er jeg sikker på at vi får en fargerik løsning», avslutter Sjøvold.
 
Sjøvold legger til at det er terminalen som benyttes til å identifisere kundene, dvs. at man registrerer sitt MOBILNUMMER på TERMINALEN. På denne måten reduseres tiden det tar å registrere kunden samt at kundeklubben bygges VESENTLIG raskere når terminal brukes kontra kasse/skjema.

Moods utvikler seg og via Oslo Runway kunne vi se Moods of Norways nye look
 
 
Om Moods of Norway AS
Sitat Moods: «Etter år med reising, internasjonal studier og fargerike netter fylt med cocktails, kom de lokale designerne Simen Staalnacke og Peder Børresen med en idé til et konsept som snart skulle komme til å bli kjent, elsket og brukt av tusenvis av nordmenn: det norske livsstilsmerket Moods of Norway. Med en tredje musketer på laget, Stefan Dahlkvist, tegnet de snart opp fremtidige kolleksjoner.
 
Moods of Norway har boltret seg på motens internasjonale dansegulv siden 2003. Vi finnes rundt omkring i noen av de gladeste og mest spennende butikkene i verden. I Norge har vi 19 butikker, samt én butikk på Melrose Ave, Los Angeles.
 
Vårt viktigste mål er å lage «Happy Clothes for Happy People» til hele verden ved å blande vårt norske opphav med en internasjonal livsstil – noe som blir et herlig univers med kontraster og moro!
Velkommen til vår glade Moods-verden!»
 
Moods9_Peder-Simen-Stefan
Moods2