Nordia

Hurtigruta Carglass valgte Nordia Payment


Publisert: 09.09.2020

Hurtigruta Carglass®, som er en del av Belron® – verdens største selskap innen bilglass, valgte Nordia Payment når de skulle bytte ut sine betalingsterminaler i de nordiske landene.

Som ny leverandør av betalingsterminaler til Hurtigruta Carglass®, har vi nå fått ansvaret for å levere nye betalingstermiler i hele Norden. Hurtigruta Carglass® har i dag 58 avdelinger i Norge, 46 avdelinger i Sverige, 109 avdelinger i Danmark og 16 avdelinger i Finland
 
Som en av de ledende selskapene i bransjen for reparasjon og utskifting av bilglass, har Hurtigruta Carglass® strenge krav til kvalitet og servicegrad. Bare i Norge kan kjeden skilte med at de betjener mer enn 60 000 kjøretøyeiere hvert år, 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året.

Vi takker for tilliten som igjen er vist oss!

 
Faktaboks
  Hurtigruta Carglass® er en del av Belron® – verdens største selskap innen bilglass.
 
  Hurtigruta Carglass® er landsdekkende, og vi hjelper deg å reparere og skifte frontrute uavhengig av 
  bilmerke eller årsmodell på bilen din. Som Norges ledende selskap i bransjen for reparasjon og utskifting av
  bilglass, har vi et nært forhold til de fleste av Norges forsikringsselskaper, slik at vi kan håndtere alt
  papirarbeid i forbindelse med ditt eventuelle forsikringskrav.
 
  Belron® har virksomhet i 39 land, og har ca. 29 000 ansatte, av disse er over 12 500 høyt kvalifiserte
  teknikere som betjener mer enn 18 millioner kunder hvert år. I mange land har vi mulighet til å reparere og
  skifte frontruter 24/7. I gjennomsnitt reparerer vi 7.800 frontruter hver dag og utfører et arbeid hvert 3.  
  sekund.
 


Foto #1: Hurtigruta Carglass®
Foto #2: Hurtigruta Carglass®

 

http://www.skeidar.no/
Hurtigruta-Carglass_09
Hurtigruta-Carglass_14